Obowiązki zamawiającego po podpisaniu umowy o zamówienie publiczne

Podpisanie umowy o zamówienie publiczne to jednocześnie moment zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nie oznacza to jednak końca proceduralnych zobowiązań, które na zamawiającego nakłada ustawodawca. Tym samym, zanim zamawiający poświęci się w pełni realizacji umowy, powinien uprzednio zrealizować kilka ważnych ustawowych obowiązków. Przedstawiamy 4 obowiązki, których trzeba dopełnić po podpisaniu umowy o zamówienia publiczne.

W artykule m.in.:

OBOWIĄZEK 1. Ogłoszenie o wyniku postępowania

OBOWIĄZEK 2. Przekazanie informacji o zawartej umowie do rejestru umów

OBOWIĄZEK 3. Zwrot wadium

OBOWIĄZEK 4. Zwrot próbek

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły

ZOBACZ OFERTĘ